Subject: Ed: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem
From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: Laur Kõiv <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Jul 2024 11:49:22 +0300

Tere

Tänud tagasiside eest! Oleme omalt poolt uuesti täiendanud projekti ja
sooviks taas tagasisidet. Projektid manuses.
Allpool punasega on toodud ka projekteerija kommentaarid.

Tänud ette peatse tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>

  _____

Saatja: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Saadetud: esmaspäev, 8. juuli 2024 11:44
Adressaat: Laur Kõiv <[email-masked]>
Teema: Vs: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Tänud tagasiside eest! Oleme omalt poolt uuesti täiendanud projekti ja
sooviks taas tagasisidet. Projektid manuses.
Allpool punasega on toodud ka projekteerija kommentaarid.

Tänud ette peatse tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 26. juuni 2024 16:06
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Teema: RE: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning esitame tähelepanekud.

Tinter-Projekt OÜ

*	Sademeveetoru, mis suubub riigitee alusesse truupi on läbimõõduga
250mm ning enne viimast sademevee kaevu ühendatakse olemasoleva 315mm
läbimõõduga toru kõrvale teine 315mm läbimõõduga sademeveetoru. Palume
selgitada, miks on vajalik olemasoleva sademeveetoru kõrvale rajada 315mm
toru, kui piisab ka väiksema läbimõõduga torust nt 250mm?

Näeme projektis kajastatud sademevee osas ohtu riigiteele. Antud lahenduse
osas võib suure tõenäosusega sademevesi hakata üle ajama olemasolevast
kaevust, millest algab 250mm läbimõõduga sademeveetoru ning tekib ujutus
riigiteele või vahetuslähedusse. Palume leida lahendus, mis ei tekitaks
ohtu riigiteele.

 Sademeveetoru, mis suubub riigitee alusesse truupi on De250mm ning on
languga 1,2%. Selle läbilaskevõime on 55 l/s.  Projekteeritud De315 toru
languks on suuremas osas 0,3…0,4% ja läbilaskevõime on kuni 60 l/s.
Projekteeritud De315 lõik SK-8 ja SK-12 vahel on suurema languga, kuid see
on tingitud ristuvate kommunikatsioonide sügavusest, vooluhulk torus ei
muutu. Huvitatud isiku sademevee ärajuhtimise lahendamiseks piisab antud
torustikust. Juhul kui riigiteel olevas lõigus tuleb uusi liitujaid,
tarvis ülevaadata uusi vooluhulkasid ja torustiku läbilaskvust ning
vajadusel viimane De250 rekonstrueerida.

Olemasolev toru algus (kaevu SK-8 juures) viiakse 1,2m sügavamale.

Meelis: Kuna meil puudub info, kas/millal keegi veel antud toruga liitub,
mistõttu lähtuma vaid oma eratellija huvist.

*	Seletuskirjas on kajastatud olemasoleva torustiku likvideerimist,
kuid asendiplaanil pole kajastatud. Palume täpsustada selgitada.

 Lisasin ristumise tähise ka asendiplaanile

*	Juhime tähelepanu, et riigitee maaüksusel sh ristumiskoha ning
kõnnitee alla palume lähtuda torude tugevuse osas Transpordiameti
juhendist: „Nõuded
<https://transpordiamet.ee/sites/default/files/documents/2021-12/nouded_te
hnovorkude_teemaale_kavandamisel_0%20%281%29.pdf>  tehnovõrkude teemaale
paigaldamise kavandamisel“ Tabel 1 (rõngasjäikus, kaitsehülss).

 Kimsi tee ristmikule on kaitsehülss lisatud.

*	Asendiplaanil on kajastatud sademeveetoru suundumist Kimsi tee 2a
kinnistule, kuid IKÕ plaanil antud toru puudub, palume kontrollida ning
vajadusel korrigeerida.

 Kimsi tee 2a olemasolev De160 ühendus selgus kaamerauuringu ajal. IKÕ
plaan korrigeeritud.

Road-Expert OÜ

*	Ristumiskoha katte taastamise ulatuse osas arvestada olemasolevate
vuukidega.

 Täiendatud.

Lisaks palume infot, kas olemasoleva sademeveetoru osas on IKÕ taotlus
esitatud ning leping sõlmitud?

Vald on selles osas venitanud ja loodan, et lähiajal and siiski liiguvad
oma toimetamistega edasi. Kui me saame teiega klaariks, siis me igal juhul
paneme projekti uuesti EHR-i ja ma loodan, et selleks ajaks on ka vald
edasi liikunud.

Palume korrigeerida projekti materjale ning esitada uuesti
kooskõlastamiseks aadressil [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  või minu emailile.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 12, 2024 9:23 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Vs: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Tänud tagasiside eest! Millal võiksime oodata tagasisidet projektlahenduse
osas?

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>

  _____

Saatja: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 10. juuni 2024 15:59
Adressaat: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Minule teadaolevalt pole Transpordiametile esitatud taotlust IKÕ
sõlmimiseks.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Meelis Kreevan | Road-Expert OÜ <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 10, 2024 8:00 AM
To: Margus Sööt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>; Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Rohuneeme tee äärne sademeveesüsteem

Tere

Tunnen huvi, kas vald on jõudnud omalt poolt taotluse ära esitada ja
Transpordiamet on jõudnud selle menetlusse võtta?

Tänud ette tagasiside eest!

Parimate soovidega / Best wishes

Meelis Kreevan

Diplomeeritud teedeinsener, tase 7

+372 5665 0034

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.roadexpert.ee <http://www.roadexpert.ee/>